tiistai 1. helmikuuta 2011

Back i Åbo för några dagar

Kom till Åbo igår, men stannar bara några dagar. Redan imoron skall jag ta tåget till Hangö, för sen ska ja jobba min ass off igen. Det är helt skönt att komma tillbaka till civilisationen ens för några dagar. Hade så förbannat tråkigt i Hangö när nästan alla mina vänner var i Åbo förra veckoslutet.

Igår tog vi ett varvt runt stan med Yad, Jessica & Annika. Åt munk på Arnold's i Kop Kolmio, gick omkring i butiker och avslutade med Subway. Fick faktiskt med mig något från stan också.

Leave-in conditioner från Tigi och foundation från Clarins

Everlasting Foundation från Clarins

Elli ville med
Är nöjd med shoppingen. Ville köpa någon riktigt bra foundation och denhär från Clarins lär ska vara det. Leave-in conditionern köpte jag färdigt, för den kommer att behövas för jag kommer antagligen att laga hårförlängningar här inom en snar framtid ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti