maanantai 7. maaliskuuta 2011

Good news!

Jag har ju haft värsta krånglet med LadyLine (gymmet jag brukade gå på). Äntligen har det ordnat sig.

De var ju så att man fick 1 års medlemskap då jag gick med och när man hade gått där 1 år skulle man under ett visst antal dagar säga upp sig, annors förnyade sig ett års kontraktet. Jag visste inte alls om den grejen. Jag trodde de var så, att efter att man har gått 1 år där får man sluta när man vill. Nu när jag ville sluta efter 1 år så var dom bara nej nej du har ännu 7 månader kvar. Ja ba wooot?! Så jag var tvungen att betala 69€ dit varje månad fast jag inte hade tid eller lust att gå där.

Men idag ringde jag dit och undrade om dom har fått mitt medlemskap sålt eller nånting när jag har slutat få räkningar därifrån. O mittiallt hade dom sen bestämt att ja int behöver gå där mera. Alltså fuckin' awesome säger ja bara. Fy fan. Gå aldrig med i LadyLine fö de e nu bara ett enda helvete att slippa därifrån! Nu skulle jag ha lust att börja på gymmet som ligger riktigt nära oss, men man har ju lite traumor! Får se vad de blir till näst! :)

Mitt val skulle nog vara Elixia 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti