lauantai 26. maaliskuuta 2011

One word: Hangovered!

Jag hatar krapula. Det bultar konstigt i mitt huvve. Det känns som huvvet skulle väga 50 kg, orkar knappt hålla uppe de. Mina ögon e röda, håret spretar åt alla håll och jag tror att kråkorna har gjort bo i de på natten. Jag är skittrött men får int sömn (SUPER irriterande). Ja har morkkis. Igen. Varför? Jaa-a. Jag skäms. Det for en massa pengar. Det smakar skit i munnen fast ja har tvättat tänderna 2 ggr. Jag har druckit ca 50 liter vatten o de skvalpar ljudligt i magen då ja rör mej. Varför gör ja såhär mot mej själv? :(

2 kommenttia:

  1. Alltså samma funderar jag och! Varför varför tycker man att de e smart att dricka den där sista drinken på krogen för man e ju int full, alls liksom. Sen mår man skit dan efter å har värsta ångest. Vi mänskor borde nog bli smartare har ja på känn :D

    VastaaPoista
  2. Jaa-a!! :DDDD JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! x(

    VastaaPoista