torstai 17. maaliskuuta 2011

Please be april already!

Uff. Alltså jag har extrema otursmånaden på gångs den här månaden. Allt har ju varit för bra för att de ska hålla, såklart kommer det något skit efter det som varit bra. Min dators akkusladd har gått sönder. Min telefon blev antagligen stulen. Jag har morkkis efter veckoslutet då jag var ut i Hangö. Jag har missat en jätteviktig deadline. Det finns mer saker oxå, men orkar inte skriva om dom här. Vad kommer här näst? :/ Kan inte bara den här otursmånaden ta slut :(


I have to make my own luck. Not going so well at the moment.

1 kommentti:

  1. Så e de ibland och fan jag hatar dendär känslan när man märker att ingenting går bra! Men hang in there, snart är det påriktigt vår och snart sommar och så ska du ju på resa snart! :)

    VastaaPoista