keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Searching for my beloved one

Jag tappar bort min telefon minst 5 ggr om dagen. Varje dag. Jag vet inte hur det är möjligt att vara så tankspridd. Just nu har jag också tappat bort den fast jag bara har suttit i min säng och haft den brevid mig. Hur är detta möjligt?

Det är inte bara hemma jag tappar min telefon. Det är i bilar, hos vänner, på krogar, på gatan, i butiken, jag har lämnat den på allmänna toaletter. Det konstiga är; jag får alltid tillbaka den. Om jag har tappat den på krog har den funnits kvar nästa dag eller så har någon råkat hitta den på krogen och hämtat den åt mig. Om jag har tappat den på gatan har någon bekant hittat den.
Hur är detta möjligt?

Aja, bara att fara o söka efter telefonen nu då.


Where are u my love?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti