tiistai 19. huhtikuuta 2011

Cleaning day

Idag har jag suttit på en tråkig Språksociologiföreläsning och försökt läsa till en spanska tent som jag har på torsdagen. Efter den tenten börjar i princip mitt sommarlov. Jag sticker iväg till Spanien nästa onsdag för 2 veckor och sedan i slutet på maj nångång har ja ännu 2 tenter. Som tur tar iaf föreläsningarna slut. SKÖNT!

Ja, som sagt har jag försökt läsa lite till tenten, men de gick inte så hemskt bra, eftersom jag varje gång då jag borde läsa till en tent, hittar på något annat att göra. Som idag t.ex. började jag med att städa mitt rum. Sedan började jag diska, vilket slutade med att jag och Jessica hade städat hela köket och putsat kylskåpet inifrån och sorterat kylskåpet. Sedan städade vi ännu vardagsrummet.

Efter städningen for jag och Yadina till butiken och sedan lagade vi tortillas, som btw blev skitgoda ;) Naminami. Nu känner man sig passligt mätt och trött och det kommer att bli såååå skönt att fara och sova i en säng med nybytta lakan. Lovely.






"Clean up your life
and it all gets better
it happens time and time again
trust me" 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti