keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Hjärndött inlägg

Imoron skall jag till Åbo tidigt på moron. Skall kolla lite på tv o sedan gå och lägga mig. Känner mig så trött, buuh. På jobb såg jag typ i kors. Blev ändå lite glad på jobb när jag fick veta att jag inte kommer att ha så mycket jobb i Juni. Man skulle tro att jag blir lessen när ja inte får jobba så hemskt mycket. Men nej I'm so happy! Jag har jobbat så mycket på hösten och vintern att jag är helt slut ännu oxå. Vill bara ta det chill på sommaren, vara med mina vänner och festa så nitton tusan! :) Har jätte höga förväntningar av den här sommaren! :) Wuhuu! Fast jag är skittrött nu så har ja lust att festa! Och vet ni vad? Jag har hela veckoslutet ledigt. Hur skönt är inte det? YYyyyber! Partti parttiiii! De så länge sen jag har festat senast känns de som. Typ 2 vs ;D Aaaamagaad.



Bli ordentligt sommar nu ren!!!! Nomnom, nu fick ja himo på vattenmelon. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti