perjantai 20. toukokuuta 2011

Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides

Ja igår var jag alltså och se på PotC. Filmen var helt okej och underhållande. Ganska mycket lika som dom föregående filmerna. MEN bion i Hangö har man nog inte mycket positivt att skriva om. Jag har int varit där på säkert över ett år och nu då vi skulle sätta ner oss på en bänk så skramla hela bänkraden till och stolarna var helt lösa och man trodde ju att dom skulle gå sönder. Så vi böt platser o hitta lite bättre bänkar breve Sarina. O dom hölls på plats under hela filmen faktiskt. Sen då filmen skulle börja så stärva allting och vi hamna vänta att dom håller på o fixar de o i ett skede trodde jag faktiskt att filmen aldrig kommer att komma igång. Dessutom hade jag glömt bort att det inte finns något ställe vid bänken där man kan  lägga sin Cocis medan man kollar på filmen. Vad obehändigt ;( Men konstigt nog så funkade mina 3D glasögon. I början verkade det som om dom sku ha vari sönder dom med.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti