torstai 19. toukokuuta 2011

VILL HA SOL. TACK!

Sen jag kom hem från Spanien har det kanske varit 2 soliga dagar. Vart har solen tagit vägen riktigt? Dessutom är det superkallt och jag har såklart fått snuva o fryser ihjäl helatiden. Dessutom är det inte alls roligt när min lilla bruna färg jag fick på resan försvinner fortare än skiten i vessabyttan när man spolar! Sheisse!


Årets första jordgubbar! NJAMI!


Efterrätt på kinesisk restaurang


Sola på La Mata stranden


Alicante


Brände mina fötter :/


Poolen


La Mata


La Mata


La Mata och veri veri bääd hair day ;)


Alicante


Shoppingcenter Corte Inglés i Elche


Elche


Pannacotta på superbra restaurang i Torrevieja


Alicante


Kissemisse i Torrevieja


Alicante


Alicante


Torrevieja 


Njami njami! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti