keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

Snart midsommar

Har varit hela dagen ute i solen. Lite härligt. Först låg jag på vår gård o solade, sen for jag till stranden med Ronja o steka lite till. Sen blev det kvällstorg o efter det hann ja ännu träffa Annika o Jessica :) De va riktigt kul o se dom då de e en tid sen sist. Hade riktigt roligt :)

Just nu sitter jag o planerar vad allt jag ska ta med för mat, kläder etc. till Rosala. Midsommaren firas traditionsenligt på Toffes sommarställe. I år blir vi ett ganska stort gäng eftersom Toffes syrras vänner oxå kommer att vara på plats. Ganska skit väder har lovats så ja funderar om t.ex. gummistövlar kommer att behövas och hur tjocka kläder jag ska ta med och ojoj allt möjligt. Hur mycket mat behövs det? Svåra saker...

På freda blir de alltså start mot Rosala och stuglivet och sen ska det firas midsommar så nitton tusan! ;) Inget skitväder ska få ta min midsommarfeelis!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti