tiistai 11. lokakuuta 2011

I wake up in the morning and.... I'm in Greece!

Vår resa började nog faktiskt inte så bra måste jag medge! Då vi kom två timmar före flyget far till Helsingfors-Vanda flygfält och sku checka in så säger dom att flyget är försenat. Flyget skulle fara klockan 19.oo och hade nu blivit försenat så de sku fara först 23.30! Redan av det här blev man ju lite lessen i ögat!

Här visste vi inte ännu att flyget var 21 timmar försenat... -.- ingen bild på mej för jag såg så sur o trött ut :D

Men de räckte inte med det, när vi hade väntat i säkert 4 timmar på flygfältet så fick vi veta att flyget far först nästa morgon klockan 06.50 och igen sku vi vara 2 timmar i förväg på flygfältet. Nå vi fick fara till Holiday Inn och sova och jag fick se BB ;D JESS. O så vakna vi nångång 4 och tog bussen till flygfältet men då stod där nixpix, flyget är ännu mer försenat. Eiku tillbaka och sova till hotellet då bara. Alltså vid det skedet kokade jag. De regnade något grymt och jag var trött och jag borde redan ha varit på Kreta! Buäh! Sist och slutligen slapp vi iväg med flyget igår klockan 15.00 och nu är vi whole and safe på Kreta! :) ÄNTLIGEN!



Har varit till en liten butik nära hotellet och köpt lite morgonmål och snart ska vi på ett infotillfälle med våra guider.




Våra grannar är jätte söta små kattungar :) PIUUU <3








2 kommenttia:

  1. Tur så slapp ni dit sen iaf! :)

    VastaaPoista
  2. Nåjo! De va nog på tiden! :D Man hann ju bli riktigt irriterad! På infomötet sa guiden att vi kommer att få ersättning för ena dagen som vi missade här... jag hoppas fan att de int e bara ett chokopaket! :D

    VastaaPoista