tiistai 4. lokakuuta 2011

Imoron Galna Dagar!

Har varit lite dålig med updaten igen! Blir lite så då jag e i Hangö då de inte händer så mycket där. Brukar bara ta det lugnt och mysa och ja, nu hade jag ju jobb oxå och de e ju int så hemskt intressant att skriva om.

Nu är jag i varje fall back i Åbo och har varit på ett par föreläsningar den här veckan och annors bara chillat typ. De regnar ju mest hela tiden så jag har ingen lust att gå ut och göra nånting. Fast, idag var jag faktiskt av och an till stan då det inte råkade regna. Var ett varv till solarium så att jag inte ska vara helt likblek och genast bränna mig på Kreta (IIK!). I samma veva fick jag med mej en skjorta från Zara som jag har tidigare spanat på.


Skjorta från Zara.
Skjortan blev och se helt skruttig ut på bilden. Den e iaf jätte söt i verkligheten! :)


Halsduk från H&M
Halsduken är också något nytt i garderoben! 


 Och imoron ska vi med Jessica och Yadina redan tidigt på morgonen och invadera Stockmann och slåss

 med alla mommon om reasakerna där! ;)


 

And just a reminder... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti