torstai 20. lokakuuta 2011

A little piece of Crete

Kanske de sku va dags att uppdatera lite igen. Har varit jätte trött efter Greklandsresan. Sov så dåligt på flyget och dagen efter att vi landade i Finland hade jag skola klockan halv 9. De var tungt att släpa upp sig den dagen kan jag berätta. O nu har tröttheten bara hängt med efter efter det. De e tungt att resa ;)


Allt som allt var vårt flyg 21 timmar försenat. Det var helt otroligt enerverande. Man var riktigt sur färdigt då man sedan äntligen satte sig på planet. Det kändes inte bättre då vi landade i Chania, för det ösregnade.  Som tur var det på kvällen vi var framme så det skulle annors heller inte ha varit sol. Men resan började faktiskt inte så bra. Då vi hade fått vår hotellnyckel o skulle just öppna dörren hörde jag ett högt KRÄTS. Jag hade trampat på en stor snigel. Hyij vitsi. De va nog så äckligt. Ingen bra början på resan alltså...



Nästa dag var det ganska mulet. Vi kollade runt omkring nära vårt hotell och gick till stranden som låg jätte nära hotellet.



Senare på dagen så lättade molntäcket och solen började titta fram. Då hade äntligen min solsemester börjat :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti