maanantai 21. marraskuuta 2011

I Åbo

Just nu befinner jag mig i Åbo. Vaknade tidigt upp idag bara för att jag hade en föreläsning här i Åbo. Flyget från Stockholm till Helsingfors var försenat två timmar, så var hemma i Hangö först halv 4 på natten. Därifrån körde jag idag upp till Åbo, helt yrvaken och trött.

Då jag kom till skolan och for in på skolans dator och läste skolmejlen hade min föreläsare skickat mejl att hon är sjuk och föreläsningen är inhiberad på grund av det. Faktiskt trevligt. Körde till mitt Åbo hem och har catchat upp med min roomie Yadina, som ja inte har hunnit träffa på länge p.g.a att jag är i Hangö så mycket nu.

Just nu ser mina ögon i kors och jag är otroligt trött så nu är det nog dags för en powernap.

Här kommer ett youtube klipp från In Flames konserten 18.11.2011 på Hovet. Sån Grym fiilis! 




In Flames live at Hovet
Only for the weak

 Spola till 4:04 om ni vill skippa hans prat och höra då de börjar spela.



Och här är killens (som hade sluppit på scenen) video

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti