perjantai 4. marraskuuta 2011

Versace for H&M

Jag var just och kollade på H&M:s hemsidor, skulle kolla upp Versace for H&M. Det första jag lade märke till var den oerhört hemska bakgrundsmusiken!? Tididittaatntittan. Alltså vad i hela? Måste stänga av ljudet på datorn så att ja kunde fortsätta och kolla vad dom har för kläder... ...Sedan märkte jag att det finns en knapp på hemsidan man kan trycka på för att stänga av ljudet. :)))



Den 17 november kommer det att finnas Versace i välvalda H&M butiker. Kommer att vara i Helsingfors då, för den 18e ska jag till Stockholm! ;) Om ja inte hinner shoppa i Finland så får det bli i Stockholm då :)

Tycker att det är lite LadyGaga stuk på det hela och att det mesta är lite väl spräckligt för min smak, men vill iaf kolla hur dom ser ut live. Den svarta och silverfärgade klänningen är iaf helt snygga, iaf på bild :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti