keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Dagens tips!

Ja, som sagt var jag efter ett kort till gymmet för ungefär en vecka sedan och har nu gått där ett par en gånger. Jag har inte tränat på evigheter så jag är röd som en tomat och svettas som en gris, men uuuh va skön känsla efteråt! :)

För att komma igång med träningen så lönar det sig att skaffa sig en träningskompis! Då kan man alltid kämpa varandra och då är det också lättare att ta sig till träningen. Man kan ju inte sådär bara fejda sin kompis! I alla fall för mig är det lättare att släpa mig till gymmet tillsammans med en kompis. Dessutom är det trevligt då man efter träningen kan diskutera med varandra hur träningen gick osv. Så börja med att skaffa en träningskompis! :) I've found mine ;)

Träna regelbundet! För mig funkar det bra så länge man har de där vissa träningarna man går på. Det blir en rutin att t.ex. varje onsdag klockan 7 fara till gymmet. :) Då vet man också hur man skall planera allt annat den dagen. Man vet att jaha, de e onsdag så jag ska och träna klockan 7 så då får jag träffa min kompis före det. :)

Är riktigt ivrig med träningen ännu! :P Har ju inte hunnit träna så länge, men jag hoppas att ivern håller i o att kondisen sku bli lite bättre och man kanske int sku va helt löllögeleklimp som bara orkar lyfta en dyna från marken! ;D O ingen expert är jag ju heller, men dehär funkar bra för mej :)

Idag var det BodyCombat som gällde och fjuuuh va de va tungt! Men nu känns det såååå skönt! Nu ska ja kura ihop mig under täcket, ta världens slappaste och skönaste ställning o se på Modern Family :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti