lauantai 14. tammikuuta 2012

SexyHair


Då jag riktigt i början av det nya året var till Björneborg gick jag på skoj in i en affär som säljer hårprodukter. Jag blev verkligen förvånad då jag insåg att de har en massa SexyHair produkter där!

I Åbo letade jag efter ett volymgivande hårpulver av SexyHair och det fanns ingenstans! Jag letade på internet och frågade i olika frissor, men en del hade aldrig hört om det här märket och andra hade bara inte det märket. Till slut hittade jag en frissa i Åbo som tar in av SexyHair produkter och jag fick mitt hårpulver. Fiuh!

Men ja alltså, där sålde dom en massa olika SexyHair produkter. Blev riktigt ivrig och shoppade tre olika produkter. Jag köpte Volumizing Dry Shampoo, ett torrshampoo som även ger volym. Har ännu inte hunnit testa det. Sedan köpte jag SexyHairs Firm volumizing Hairspray, ett hårspray som ger volym i håret. Det har jag redan provat och tycker att det är verkligen bra! Man märker genast att håret har fått mer volym! Och till slut köpte jag SexyHair DarnStraight - straightening and polishing lotion, ett lotion som gör håret rakt som oxå är värmeskyddande. Doftar gott och är jätte effektivt! Håret börjar inte locka sig även om det skulle bli fuktigt! Superbra!

Synd bara att det ska vara så hemskt svårt att få tag på dom här produkterna. Dom är ännu inte så kända i Finland, men i Amerika har dom varit på topplistorna hur länge som helst.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti