tiistai 7. helmikuuta 2012

Kallt och gnälligt

De e kallt, ja e hungrig och trött. Uff. Den längsta jobbdagen på veckan har ja bakom mig, men ännu 3 dagar ska man orka stiga upp o gå på jobb. Sedan e de äntligen veckoslut! O efter veckoslutet börjar jag "studera" igen. Vilket betyder mycket ledigt och för det mesta långa sovmorgnar, skööönt! :) 

Är faktiskt riktigt slut idag. Mitt Hangökvot börjar nog vara ordentligt fyllt. Kommer att vara så skönt att slippa bort härifrån. Det går inte att ordna ngo saker här... Har försökt ringa till Hälsocentralen för att få en Hepatit spruta då jag skall till Jordanien, men herregud va de kan vara svårt att fixa de. Huoh! O så skulle jag till biblioteket för att låna EN bok, men den fanns ju såklart inte där och måste fjärrlånas o de va nu det ena o andra med det. Hoppas ja nu får boken i tid! :/ 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti