perjantai 17. helmikuuta 2012

Oh, it's friday!

Idag har jag haft tidig väckning. Var och skriva Skönlitteratur tenten klockan 8 på moron. Vad duktigt av mig att stiga upp så tidigt! Speciellt då det typ var snöstorm! Man slapp ju nästan inte fram med cykeln då det var oplogat över allt och det blåste så kraftigt. Men nu är det över så veckoslutet kan börja! Tjohoo! Det är första veckoslutet på länge som jag spenderar i Åbo. Älsklingen min är här om några timmar  Tror bestämt att det blir en myskväll idag. Har ingen lust att gå ut i snöyran eller överhuvudtaget göra något. Har dragit på mig mysbyxorna och ligger i min sköna säng och har det gött. Ah, veckoslut! :)

Ett grått Åbo

Såhär ser det ut just nu då jag tittar ut genom fönstret i mitt rum.


Tjohej!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti