perjantai 9. maaliskuuta 2012

9.3.2012

Har idag varit och skriva min hoppeligen sista tent för i år (wohoo!). Efter att jag skrivit tenten packade jag ihop det sista jag hade kvar i mina skåp i Åbo. Just då man tycker att man inte har mycket saker kvar i lägenheten så hittar man mittiallt en massa smågrejer som måste föras bort. För dom som inte vet, så håller vi alltså på att flytta ut ur vår gemensamma lägenhet (snyft!) 1 april ska vi vara helt ute ur lägenheten. Så just nu är det megakaos i vår lägenhet. Det ligger en massa svarta sopsäckar överallt. Nu är jag hemma i Hangö igen och väntar på att Hanna skall komma och fixa fina sommar-/resenaglar åt mig :) Efter det blir det att packa upp lite ur påsarna jag hämtade hem idag (puuust!) och packa det sista i min reseväska. Jordanien, here we come! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti