keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Ännu lite slut efter vappenfirandet...

Hade en riktigt bra vapp även om jag först trodde att det skulle bli helt katastrof och riktigt übertråkigt! Var i Lindnäs (min pojkväns sommarställe) och firade. Många av mina vänner var i Åbo... ;S Har jobb hela den här veckan så jag orkade inte ta mig till Åbo bara för en dag. Först köra upp dit efter jobb, sedan festa där och vaka sent och sedan följande dag ta sig hem och redan nästa dag på jobb. Fweeh. För tungt! :D Annors skulle jag genast ha valt att fira vappen i Åbo och inte i Hangö. Men som tur hade jag ändå riktigt roligt! :) På 1a maj for jag och Jocke och köa för sommarens första lösglass. Det var ca 25 minuters kö, men det var nog värt det :) 

Såg solen gå ned och solen gå upp på vappen så det blev ju festat ordentligt iaf :)


Paulina


Tintti


Vi började med att sitta ute vid stranden och dricka skumppa.


Ända tills solen gick ner, då blev det för kallt för att sitta ute.




Jag och Tintti. Vackert, vackert!


Morgongryningen





Hade lite roligt på morgontimmarna.


Soluppgång halv 6 på 1a maj.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti