torstai 28. kesäkuuta 2012

I'm counting the days

Jag är SÅ i behov av och redo för SEMESTER. Var helt ottrligt trött idag på jobb! Kände mig lite sjuk också. Det var så tungt! Efter jobb kämpade jag med att sola en timme på terassen, mn ja var så trött att ja inte ens orkade sola längre o ville bara lägga mig i sängen. Så jag tog en liten tupplur och efter det for jag o J till Classic Pizza o äta :) nu e jag mätt och belåten :) efter Classic for vi ännu en sväng till Roxx och sitta och umgås med vänner. Det blev ingen After sail för min del sen heller, orkade inte fara dit efter Roxx. Men vitsi vad dom ljusa sommarnätterna gör att jag skulle kunna vaka hur länge som helst. Sku ha helt bra kunna bli på Roxx ännu! Mn snart kan ja de! :) 2 days to go! :) gonatt!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti