keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Jobbig jobbdag

Idag hann jag sola lite före jag for på jobb klockan 2. Vi försovde oss lite idag. Det var meningen att vi skulle vakna klockan 10 o hinna göra något på morgon o ta det bara lugnt men så vaknar vi först klockan 12, typiskt -.- men jag hann faktiskt sola lite :) wieee! vill bli brunis. Men det är nog ett hårt projekt den här sommaren har jag på känn, inte alltför många soliga dagar har det varit, plus att ja e sån här albino. Hoppas på fint väder imorgon för har kvällsskift, så sku hinna ligga i solen o steka och läsa :) Efter jobbet ska jag antagligen till HSF på sommarens första aftersail. :)

Nu ska jag fortsätta läsa Paganinikontraktet av Lars Kepler som jag började med idag. Sååå spännande! Läste ju hypnotisören för en stund sen och det här är "fortsättningen", eller andra boken. Är värsta läslusen på sommaren ;)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti