maanantai 25. kesäkuuta 2012

Midsommarafton

Som jag tidigare har skrivit så jobbade jag ju på midsommarfredagen och HUHHU kan jag bara säga. Jag har aldrig sett så långa köer i butiken. För er som känner till k-hallen så kön var från kassorna, till mkölkhyllan, till ostarna och brödet och därifrån ännu till frukterna! Kan ni tänka er? Kön gick alltså ordagrannt runt hela butiken. Dessutom var såklart en kassa sönder. Så vi kunde inte ens alla flickor öppna en kassa. Trots den långa kön så slapp jag iväg bara en halvtimme efter stängningstid. Jag körde genast efter Linda och Yadina och så körde vi raka vägen till Kasnäs. Som tur hann vi till färjan. Fredagen var ju jätte fin och det var varmt och skönt så vi låg på bryggan i Rosala ända till sena kvällen, varefter vi badade bastu och tunna. Sedan for vi in för att fortsätta festandet. Roligt hade jag! :) På lördagen var det sen igen skitväder och det ungefär stormade på Rosala. Jag, Jocke, Sanna, Basti och Linda startade hemåt redan på lördagen... Och på söndag hade jag jobb igen. Idag är jag ledig, som tur. Var helt slut efter en jobb- och festfylld midsommar.




Köar till Kasnäs färjan. Det var supervarmt och härligt väder!

Sen har jag inte fotat något på dagen utan nästa foton är suddiga från kvällen...





Hoppas på att någon annan kan skicka bilder åt mig så att jag får några ordentliga bilder från midsommaren. Dom här är bara slarvigt tagna med min telefon :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti