perjantai 22. kesäkuuta 2012

Midsommartorsdag

Slutade jobbet, som sagt, klockan halv 10. Eftersom det var lite rusning så slapp jag inte ens hem riktigt då utan det blev senare. Nåja, men iaf. Kom snabbt hem via, böt kläder och stack iväg till Lindas där flickorna redan satt och smuttade på sina drickor. Efter det for vi till HSF på aftersail, men stället var helt fullproppat och man rymde knappt och stå någonstans. Plus att dom alltid bara spelar finsk musik där? Vad e det riktigt för grej? Okej med någon finsk låt nu och då men helatiden? Come on!? Så vi trivdes inte så länge där. Efter HSF for vi till Tivoli som ännu inte var fullpackat och vi behövde inte ens köa. Där satt jag en stund, men eftersom jag ska på jobb imoron halv 8 så är jag duktig flicka och är hemma redan. Godnatt på er!



Linda och Emmi


Yadina och jag (bildkvaliten, I know)


Linda och Emmi


Yadina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti