keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Solig onsdag

Idag har jag luggit halva dagen och solat! Fast int märks de ju förstås nånstans... På kvällen var jag till kvällstorget med Yadina och Jenny. Köpte årets första jordgubbar, kollade när dansflickorna dansade och så beställde jag en rock från Henri Lloyd shoppen. Den sku vara där redan imorgon. Toppen betjäning där alltså :) så imorgon får jag en ny rock. Helt bra för min gamla började bli smutsig (höhö). Efter kvällsis var vi en stund och crusa med Jenny och efter det har jag bara chillat hemma.

Imorgon börjar de flesta redan ta sig till sina sommarställen och fira midsommar, medan jag ska jobba kväll och slutar först halv 10. O på fredagen har jag jobb redan halv 8. Så jag inleder midsommaren med jobb, jobb, jobb! Efter alla om och men ska jag ta mig ett varv ut till Rosala och fira lite bland vänner. Direkt efter jobb på fredagen startar jag mot Rosala tillsammans med Linda och Yadina :) måste tyvärr lämna firandet kort och komma hem redan på lördagen för jag har igen jobb på söndagen. Men lite hinner jag fira :)

Hoppas det blir en solig midsommar! :)



Tog inga bilder idag så här får ni en väldigt fin bild på mej o syster ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti