sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Yesterday

Ja igår va de ju alltså min gymnasieklass klassträff. Jag jobbade till halv 7, for snabbt hem och äta och böt om till varma kläder o så direkt till Tvärminneskogarna. Då vi kom dit var halva klassen redan igång och badade tunna. Vädret var inte riktigt på vår sida, mn någon duktig hade satt ihop ett tält med vindskydd, så man klara sig riktigt fint. Efter träffen kom jag snabbt hem, duschade (!), sminkade mig och böt kläder och for ut. Tror att jag aldrig nånsin har gjort allt dehär så fort som igår!

Just nu ligger jag i sängen hemma hos J o väntar på att Jenny "jäger" skall komma hit o hålla mig sällskap o att jag kanske skulle orka börja röra på mej :)


Några bilder från klassträffen!


Det fanns några ivriga badtunne-badare (från vänster: Jocke, AP, Rasse,Timo, Linda, Yadina)


Fina Matilda


2a juni, kallt, mulet och blåsigt, inget vidare! Saska galningen utan skjorta! (från vänster: Saska, Nicke, Timo, Tomi, Sem)


Linda och Tintti under tältet i skydd från den kalla vinden

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti