tiistai 3. heinäkuuta 2012

Hejsvejs!

Idag har jag faktiskt solat nästan hela dagen. Haha. Har alltså bara slappat och läst igen. Så har inte så mycket intressant att berätta om idag. Plus att Blogger inte ännu heller vill fungera så kan först nu skriva inlägg när jag är på datorn. Men idag var det faktiskt riktigt hett och svettigt att sola. Senare på kvällen var jag med Jenny till Roxx. Ida och Jellu kom också dit, så vi satt med dem en stund och pratade. Efter det for vi till Jennys och hon lagade spaghetti och maletköttsås. Gott var det. Har ätit alltför mycket idag. Är helt jätte trött nu (säkert på grund av att jag har luggit i solen hela dagen plus att jag ätit som en häst). Börjar säkert snart sova. Hoppas på att det är sol imorgon oxå :) Det ser ut så på alla väderlekssidor jag har kollat på iaf :) Min semester kunde inte ha börjat med bättre väder! :)


Sitter i solen med Bibi


Haha, Bibi lyckas lika bra på foton som jag


Åt en mockaruta idag ;)


Uff. Tycker egentligen inte om dom här solglasögonen. Vill ha nya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti