tiistai 10. heinäkuuta 2012

Packa!

Idag måste jag gräva fram pass och packa lite. Redan imorgon ska vi åka iväg till Helsingfors och på torsdagen flyger vi iväg till Amsterdam. Har ännu inte alls funderat på vad jag ska packa med mig, men jag har bestämt mig för att klara mig med endast handbagage. Vi kommer att vara 4 dagar i Amsterdam, så man borde ju klara sig med bara handbagaget. Börjar faktiskt få lite resfeber nu och är riktigt taggad inför resan :) Dessutom tänkte jag idag fixa lite tillbehör till kräftskivan jag kommer att hålla i augusti, är verkligen i god tid och försöker få allting så klart som möjligt före själva kräftskivan, att jag sedan inte behöver stressa för fullt i sista minuten.

Här kommer några bilder från Regatta torsdagen (då vi firade Susse). Temat på festen var alltså hatt, därav den fina hatten ;)


Hatten tänkte flyga iväg hela tiden



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti