perjantai 6. heinäkuuta 2012

Regatta torsdag

Usch vad jag e trött idag! Var igår och firade Susse. Hon hade fixat gott med grillmat, kakor och bål. Efter att vi suttit en stund och smuttat på hennes gård, så cyklade vi iväg till stan. Var på väg till HSF, men gud vilken kö det var dit. Först var det kö in, sedan ännu kö inne till övre våningen! :o så det skippade vi med nöje. Vi tänkte fara ett varv till Roxx, men det stängde just då. Så vi tänkte att vi far till Origo på en. Där var det röjj! Eller sen inte... det var vi plus två andra i Origo. Nå vi fick iaf våra drickor fort, behövde inte alls köa ;) Efter Origo for vi ännu till Tivoli. Det var inte så proppat som jag hade tänkt mig. Idag borde man orka igen. Skall till Classic Pizza och äta med Jenny och sedan får vi se vad det händer :) Jag iddes inte ta kameran med igår och jag tog inga bilder med telefonen heller. Paulina tog många bilder, kanske jag kan visa dom i något skede då hon lägger upp dem. Kan iaf bjuda på nån bild från stranden, då vi var och sola med Paulina tidigare på torsdagdagen.


Paulina


Jag, Julle, Stella, Susse



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti