keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Remember that


Så sant!

Jag har tänkt att jag nu ska försöka sätta undan pengar så att jag på hösten/vintern slipper och resa någonstans. Det är svårt att hålla sig att inte shoppa alltför mycket, men jag tycker att jag ändå har klarat mig ganska bra. Har tagit lite som vana att resa någonstans på våren och sedan i slutet av året. Då klarar jag någolunda av Finlands kalla och långa vinter. I januari det här året reste jag tillsammans med ett flickgäng till Köpenhamn, i mars åkte jag iväg med Tintti på tumanhand till Aqaba i Jordanien och nu är det dags för Amsterdam. Fick det mesta packat igår redan, några kläder skall ännu strykas o vikas i kappsäcken, men annors är jag redo att ta mitt pick och pack och flyga mot nya äventyr. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti