sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Söndag. Suck.

Är så jäkla slut. Har varit i koma hela dagen. 3 dagars hålligång känns nog i kroppen och speciellt i huvudet. Känns som jag skulle vara helt hjärndöd. Igår var jag alltså på Ronjas möhippa. Det var jätte roligt, trots att det kom några vattenskurar. Har en massa bilder därifrån, har satt dem på datorn och jag lovar att sätta upp dem i morgon. I kväll orkar jag bara inte. Så stay tuned! Känner mig som en sliten trasa. Tur så är det regatta bara en gång om året och att det inte är möhippa varje veckoslut! Även om det är otroligt roligt. På regattafredagen var jag med Jenny och Linda och festade lite. Det blev ganska sent, så jag var redan i halvkoma då möhippan började igår. Men lite vaknade jag till sen senare :D haha. Men ja, ni får veta mer i morgon :)


Bjuder på en liten sneak peek på den vackra bride to be från möhippan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti