lauantai 18. elokuuta 2012

i Vasa

Ja på söndagen efter kräftskivan åkte jag upp till Vasa och nu ska ja spendera 3 veckor här och studera, varav en vecka redan har gått. Alltså tiden har gått så fort! Har inte riktigt hunnit med. Den här första studieveckan har varit ganska intensiv och jag har varit ganska trött efter de långa skoldagarna. Är verkligen inte van att ha skola från 8-5!? Herregud. Har dock hunnit göra ganska mycket redan här i Vasa trots att skoldagarna är långa. O kräftskivan har jag heller inte skrivit nåt om här. Skall ta mig lite tid någon kväll och lägga upp lite kräftisbilder hit också :)

Jag anlände alltså till Vasa på söndagen och redan på måndagen fortsatte jag vidare till Jakobstad. Nette var och hälsade på Sofie som bor i Jakobstad så det passade ju ypperligt! :) Vi hade riktigt roligt och skönt :) På tisdagmoron tog jag bussen tillbaka till Vasa och började skolan :)

Så här får ni nu lite bilder på min första dag i pampas ;)


Korv Görans!



och äta på Pavis


23° och solen rakt i ögonen


Slappar på bryggan



Nette



Skumppa time!


På O'learys


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti