keskiviikko 22. elokuuta 2012

Min skolväg

Tänkte visa lite bilder var ja håller hus hela dagarna här i Vasa. Alltså min skola. Och så har ja knäppt några bilder på min skolväg, eftersom jag tycker den är ganska fin faktiskt :) det är riktigt skönt att cykla på morgonen längsmed havet på en ordentlig cykelväg. :) Bilderna är tagna olika dagar på olika ställen på vägen till skolan.




Ovädret som aldrig nådde Vasa



Cyklar varje dag förbi denna byggnad. Fängelset i Vasa.


 Skolan ser ut såhär :)


Har varit sjukt trött idag. Skulle inte alls ha orkat bry mig om några skoluppgifter heller, men har måstat göra lite på såna oxå idag. Det är så tungt att vara till skolan till klockan 5 varje dag. Verkligen inte min grej. Puuust. Väntar så på veckoslutet redan så får man ta de lite lugnt och koppla av hjärnan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti