perjantai 3. elokuuta 2012

Welcoming august

Ääääk! Det är redan augusti! Tänk vad tiden flyger iväg! O vilken dålig men ändå så bra sommar det har varit! Med dålig menar jag såklart vädermässigt. Usch fy, så det har regnat, blåst och varit kallt! Känner mig faktiskt riktigt blek ännu. O det känns lite sådär som att sommaren aldrig riktigt har fått börja ordentligt. Genast första augusti kändes det som höst!

På något sätt väntar jag alltid på hösten i slutet av sommaren. Det är alltid så roligt att dra på sig en tröja flytta bort från Hangö efter sommaren. :)  Fast i år blir det inte direkt en flytt till Åbo för min del. Istället kommer jag att flytta ända upp till Vasa! 3 hela veckor ska jag bo och hoppeligen studera där ;) Efter det blir det såklart Åbo igen :)

Idag blir det ett festfyllt veckoslut här i lill Hangö. Gårdsfest hos Patrik idag och imorgon :) Kul! Synd att vädret igen är som det är. Alltså regn! Haha, det här skulle kunna bli en väderblogg snart! :D har ju bara skrivit om vädret typ i alla inlägg! Haha :P Idag var det även sista arbetsdagen för i sommar! Tjohej! Så det kommer att partajas riktigt ordentligt! :) Har stora förhoppningar på hösten. Även på vintern (fast jag faktiskt inte alls är en vintermänniska). Aaaa, är så häppiii just nu att allting verkar så super :) Snart o baila baila!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti