tiistai 18. syyskuuta 2012

Halloj!

Är tillbaka i kalla, regniga Finland. Kom hem från Cypern igår med P. Saknar värmen, men nog var det skönt att komma hem också. Våra söta pojkvänner kom efter oss från flygfältet, vilket var jätte trevligt, för efter en tidig väckning och ett 4 timmars flyg, så var det super härligt att inte behöva åka buss och tåg hem till Hangö, släpandes på en resväska. Resandet tar på krafterna faktiskt! Har slappat i en vecka meeen, gud vad jag var trött efter flyget. Nå, jag fick fara tidigt och sova brevid J och direkt på morgonen åkade jag upp till Åbo igen. Studierna kallar igen. Får bo i min resväska ända till fredagen. På veckoslutet blir det lite festligheter i Hangö och efter det SKA jag ta det lugnt. I alla fall försöka. Är inte mera säker på om det är möjligt. Får välkomna hösten, vardagen, ta itu med graduskrivningen och studera och jobba lite vid sidan om. Och därimellan försöka ta det lugnt och VILA :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti