tiistai 4. syyskuuta 2012

Har puder så det räcker två år framåt

Igår i Helsingfors hann jag gå en stund runt i butiker medan J var hos läkaren. Blev stoppad av en kvinna som stod vid ett sminkbord i Kampen. Jag brukar oftast försöka gå fort/springa förbi dem utan att ens se dem i ögonen för att inte bli stoppad, men nu lyckades på något sätt ta tag i mig och släpa mig och sitta på en stol. Hon putsade bort mitt eget smink och sminkade mig på nytt med sina produkter. Okej, dom verkade riktigt bra, men jag har just köpt nytt smink och är inte i behov av sådant just nu, men ändå fick den jäkeln mig lurad att köpa en av deras produkter. Köpte ett puder av märket Gaya. Det verkade jätte bra och det kändes som att man inte skulle ha smink på sig (vilket känns otroligt skönt), men inte kan jag påstå att jag just nu skulle vara i stor nöd av puder! Har puder så det räcker två år framåt nu tror ja.



Här kommer ni till deras hemsida:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti