maanantai 3. syyskuuta 2012

New in

Köpte en ny ring från HM i Vasa. Har blivit ivrig att köpa smycken. Har inte köpt på evigheter någo smycken, men tänkte börja med det nu ;) Hoppas jag bara inte slarvar bort dem, brukar vara bra på det. Så nu köpte jag en till ring :) 

Har avklarat min 3 veckors långa studiepraktik i Vasa och det gick ganska fort. Hade mer att göra där än vad jag hade väntat mig, så tiden bara flög iväg. Nu är den korta studieperioden slut. Har lite ledigt före skolan i Åbo börjar. Kommer inte att ha nästan några föreläsningar alls, men borde börja med min gradu och oj vad det tar emot att börja med det. Idag kommer vi att åka med J till Helsingfors till läkaren och kolla hur det är med hans skadade knä.

Sitter oxå och tittar på resor. Det börjar närma sig! Har ännu inte riktigt bestämt vart det blir, men Turkiet eller Cypern har vi funderat på. ;) Lovely!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti