lauantai 17. marraskuuta 2012

Working hard. No one ever drowned in sweat, but I may be the first

Har haft ganska fullt upp den här veckan med jobb och skola och jobb jobb jobb. Har igen susat runt halva Finland med tåg känns det som. Hangö - Åbo - Helsingfors - Lahtis - Helsingfors - Lahtis - Hangö. Fjuuuu. Har jobbat idag också. Men imoron har jag en ledig dag. Så skönt. Får sova hur länge jag vill, men kommer säkert att vakna någo 7 tiden eftersom jag har stigit upp jätte tidigt hela veckan. Plus att där i mellan har jag varit till gymmet.  Så har nog varit otroligt trött om kvällarna. Därför har inte alls orkat komma på datan och uppdatera nånting för att jag har helt enkelt varit så trött och slut och bara kastat mig i sängen. Nästa vecka börjar min praktik, vilket är riktigt skönt för då kommer jag att ha "normala" arbetstider och kanske skönast av allt - lediga veckoslut! Borde även orka finslipa mitt seminariearbete så är det så gott som klart! Kommer att kännas så mycket skönare då jag har det ur världen. Hoppeligen snart.



Hann fara till frissan och snygga till kalufsen lite också mellan alla oändliga arbetsturer. Jasu fixade en fin fläta åt mig oxå :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti