keskiviikko 5. joulukuuta 2012

Lycklig

Njuter så med ett förlängt veckoslut! Tror jag ska gå och träna i morgon. Nog är väl gymmet uppe? Hoppas. För i morgon har jag tid. Helt super bra då jag har likeat en massa tränings-motivationssidor (det är knappast ett riktigt ord ens) på facebook, så det pluppar hela tiden upp bilder och citat som uppmuntrar till träning. Helt super bra. Så kommer man ihåg varför man vill träna och så orkar man släpa sig till gymmet. Har funkat bra för mig i alla fall :)

Här får ni några exempel! :)





Wohoo! Visst vill ni alla fara och träna nu? ;)

For ju till Åbo igår efter jobb. Har nu opponerat ett seminariearbete och nu är jag klar med den kursen. Jag har en början till min pro gradu, vilket känns såå skönt. Jag vet vad jag ska skriva om och hur jag skall fortsätta med skrivandet. Har ingen skola kvar i Åbo mer. Typ aldrig! Inte det här året och inte nästa. Har alltså gått alla kurser jag skall gå i Åbo. Känns nog lite konstigt. Vad månne jag kommer att göra nästa höst? Har alltid vetat att jag skall till Åbo och studera på hösten, men nu kommer jag inte att ha någon skola där mera. Snyft.

Efter att jag varit på seminariet for jag till stan. Hann luncha med Y och efter det shoppade jag loss. Det har jag inte gjort på LÄNGE. Alltså nu menar jag, helt gått omkring i butiker och bara shoppat det jag känner för. På sista tiden har jag bara köpt det jag behöver just då, typ sådär en skjorta åt gången, ett par byxor osv :) Inte mycket på en gång alltså. Men nuuu, aaaah, det var så härligt :) kan visa lite bilder på vad jag köpte i morgon fast :) Jag blir så lycklig av att shoppa! Det är verkligen terapeutiskt!

Nu ska vi se på film med J :) Gonatt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti