maanantai 17. joulukuuta 2012

Måndags funderingar

Har varit på combat o balance idag. Skönt var det. Bara 3 dagar jobb kvar så är det jullov! Så skönt. Sen är det två veckor tills jag ska till Vasa. Har fått lägenhet oxå, så allting är fixat och under kontroll. Jag hoppas att jag kommer att hinna/orka fortsätta gå på gym i Vasa. Skulle så gärna vilja kämpa på nu ända tills sommaren :) det är mitt mål: att orka träna några ggr i veckan tills sommarlovet börjar.

Imorgon ska jag och se på Hobbitfilmen med P. Den är tydligen jätte bra har jag hört. O så gillar jag alla Sagan om ringen filmer annors oxå. Måste ju ses.

Jaa-a, nu ser man ut som ett vitt lakan doppat i blekningsmedel jämfört med den här bilden. (Cypern 2012)

Börjar få resfeber oxå. Det är så många bekanta som reser den här tiden till varmare breddgrader och så börjar det bli för snöigt o vintrigt o kallt här. Har nog kollat runt på resor, men kan inte riktigt bestämma mig vart jag vill. Hmmm... 

1 kommentti: