lauantai 29. joulukuuta 2012

Nytt gym

Igår satt jag och letade upp gym i Vasa (Ska ju flytta upp dit för 5 månader om drygt 1 vecka). Först hittade jag bara väldigt dyra gym, men sen hittade jag det här! Det kostar bara 29,90€ i månaden och man behöver inte alls binda sig för ett år eller någonting (vilket passar mig utmärkt eftersom jag bara behöver gå där i 5 månader) man har endast en månads uppsägningstid. Det verkar ju jätte fint för 29,90€/mån. Mycket finare än vad jag är van med här i Hangö.


EasyFit Vasa

Och det som är plusplus är att det inte alls är långt ifrån var jag kommer att bo. Bor ju nästan granne med det här gymmet. Dessutom kollade jag deras timmar som går där och dom har stort urval, det enda jag kommer att sakna är combat timmarna för det hade de inte ;S Måste direkt då jag kommer till Vasa fara och kolla dit :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti