sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Söndag

Jag har en talang och den talangen är att jag kan sova otroligt länge. Idag hände det igen. Vips har jag sovit 11 timmar. Ingen konst för mig. Nåh, nu är jag iaf ordentlig utvilad inför kommande skolvecka.

Jag hade tänkt börja på ett skolarbete idag, skriva lite sådär i lugn takt och bara få en början på arbetet. Deadlinen ligger inte alls nära ännu, men skulle ha velat få en början, det är ju alltid svårt dedär börjandet. Nåh, när jag skulle börja med arbetandet märkte jag att materialet som jag behöver för att skriva den här uppgiften är i Åbo. Textade åt min syster, som hade tagit med materialet till Hangö för hon ska på praktik till Spanien på tisdag (jaiks). Så nu är mitt material som jag behöver för att skriva den här uppgiften sisådär 450 km och 6 h ifrån mig. Så inte kan jag ju börja med den här uppgiften nu.

Förra gången jag skulle börja med den här uppgiften slutade min dators akkusladd att fungera. Datan dog = Kunde inte göra min uppgift. Det verkar som att det inte är meningen att jag skall börja med den här uppgiften ännu. Vad skall jag då göra istället idag? Tror det blir städning.

Hade tänkt fara på en Core timme idag till EasyFit. Det är så sjukt bra timmar och skulle ha bra passat in som söndagsträning. Nåh, idag när ja kollar på deras träningsschema märker jag att den inte sen heller hålls idag. Vadåååå liksom!? Murr. Åt istället upp resten ur min ÄssäMix godispåse som jag köpte igår. -.- på tal om bra morgonmål...

Ikväll skall jag och kolla filmen Django. Har hört att den skulle vara bra? Får se. Har inte varit på bio i Vasa förut, så that's a first.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti