keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Angstbarn

Att jag kan få i nerverna! Jag blir så arg. Jag har skrivit klart min prosemi, och det e meningen att jag skall skicka den åt typ 7 personer som går den kursen nu. Sen är det meningen att en typ skall opponera min prosemi (o de ska hon göra imoron).

Jag skickade min prosemi åt alla på måndagen då man skulle, men tydligen har jag glömt bort just hennes e-mailadress som ska opponera min prosemi. WUPSII! Det var i misstag. Hon märker de sen idag och skickar åt läraren att hon int har fått den o "voivoi va ska hon nu göra då?" O då skickar han ju ti mej värsta ilskna mailet att han ha aldrig varit med om liknande och blablablabla! Fan endå! Det var MISSTAG.

Ja hade helt i nerverna och skickade ilsket tillbaka, att hon kan int just ha meddela åt mej då lite tidigare än dagen innan, att hon int har fått den. Jävla daijun påriktit. Fick massor på nerverna för dendä läraren har redan tidigare gnällt på mej om den här prosemin. Kiva imoron fara dit o bli opponerad, han tycker väl att både jag och min prosemi e helt skit o jomar om de där framför alla andra. Jävla skit. Slutar skolan.




Fuck it.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti