torstai 13. tammikuuta 2011

Morgontrött

Uff, det här är säkert tredje natten i rad som jag inte får ordentligt med sömn. Jag bara ligger i sängen o har det endera allt för varmt eller alltför kallt. Sen ligger ja där o tänker på att kan ja nu int bara somna, o de e jätte störande. Det är säkert lördagens efterfest (då jag var vaken till halv 8 och vaknade redan 2 nästa dag och mådde pyton, e int gjord för efterfester helt tydligt :D) som är orsaken.

O idag sku ja dessutom stiga upp 7. Konstigt att de lyckades, eftersom ja e sån som behöver sova minst 10 h för att ladda batterierna ;) Nu ska ja ta iväg mej till skolan och höra vad de andra tycker om min prosemi. Ganska hemskt!

3 kommenttia:

  1. Jag ha också haft värsta sömnproblemen den senaste tiden och det är fan så jobbigt när man ska jobba också. Men jag tror de är min dygnsrytm som for lite efter jullovet :/

    VastaaPoista
  2. Jaa, säkert kommer jag int sova nå i helgen heller. Eller imårn får ja ha sovmorgon å lörda men de e just de som tror ja de e fel på. Jag får ha sovmorgonar fö myki och sen plötsligt ska ja stiga upp 8 nån dag så min rytm far helt åt rumppan :D

    VastaaPoista
  3. Jo de e nog paha! :S Har sett dej annors nu ett par gånger sitta där i Hanko Sushi o läsa tidningen :)Måst komma in o tsiga nåttag! :D

    VastaaPoista