tiistai 11. tammikuuta 2011

Det gångna året

Det gångna året gick riktigt bra. Sommaren var härlig och varm och jag reste till Spanien, Estland och Sverige. Det var nog säkert höjdpunkterna :) Satt idag och såg på bilder från 2010. Det finns ganska många bra bilder, men int riktigt från början på året. Jag köpte min nya kamera först efter sommaren, o de först då jag har börjat ta foton på allvar ;) Den gamla var så bedrövlig att jag aldrig orkade ta med den nånstans...

Jag fixade ihop ett litet collage av några roliga bilder från år 2010, men tyvärr har jag bara ett gratisprogram så det kommer en ful text rakt över bilderna. Det stör mej helt massor, men bilderna är kul :)


Hoppas att det nya året blir minst lika roligt och intressant! :) Jag har redan lagt upp några planer för det här året ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti