keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Iphone 4 S

Jag är i big need av att få en ny telefon. Min gamla har varit med om mycket och den börjar nog dra sina sista andetag nu. En del av knapparna är jäääätte tröga o ja får rikit sjukt i fingrarna av att skriva längre meddelanden.

Plus att mittiallt har den bytt min ringsignal till nån riktit plingplong och när ja ska söka efter ett namn i telefonboken så måste jag leta med arabiska bokstäver o så hittar den ju såklart ingenting eftersom ja int ha användt arabiska bokstäver när ja ha spara nåns nummer -.- Stööörande. Plus att ja sku vila ha en telefon som kan ta bra foton. Då skulle man alltid ha en kamera med sig.

Jag skulle jätte gärna vilja ha en Iphone 4 S, men det ska väl antagligen komma ut en Iphone 5 typ på sommaren kanske? Så ja vet int om ja bara borde vänta tills Iphone 5an kommer ut eller bara köpa den här 4 S nu direkt. Har på något sätt fastnat för Iphonen, men det finns säkert andra bra telefoner oxå? Mjääh, beslutsångest. Vill ha en ny telefon, helst NU.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti