keskiviikko 2. marraskuuta 2011

There is nothing on this earth more to be prized than true friendship.

"Vänner är familjen du väljer". Så sant så, slumpen ger oss våra föräldrar, men våra vänner väljer vi. Det var nog någon klok människa som kom på det där citatet. Har märkt under de senaste åren att vänner är nog något av det viktigaste man har i sitt liv. Man kan ha olika sorters vänner. Med en del kan du göra vissa saker medan med andra vänner gör du andra saker, med en del kan du tala om allting och åt andra berättar du kanske bara hälften. En del vänner förstår dej jätte bra och ni är mycket lika medan andra är annorlunda men ändå nära ditt hjärta.

Jag känner mig rik då jag har så många vänner som jag har, en del är förstås närmare vänner än andra :) En del människor tycks inte förstå hur viktigt det är att hålla fast vid sina vänner. Man skall ju bete sig så mot andra som man själv vill bli bemött. I just tell u, lappad vänskap blir sällan hel. Kan inte förstå då någon som kallar sig för din vän gör något som sårar dig. Gör något så ovänligt :o Har nu börjat se vem som är dina riktiga vänner, vänner och jaa... bekanta semivänner. :) Tur så väljer man själv vem man umgås med.

Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner. Tack för att ni finns!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti