maanantai 7. toukokuuta 2012

Ledig dag och ingen sol!?

Varför är det alltid så, att då jag har ledigt är det mulet? Tidigare idag lös solen nog, men då var jag för trött för att orka dra upp mig från sängen. Blah. O nu är det mulet? Jag som hade tänkt inleda min solningssäsong idag, men tydligen inte. Höh! Och då jag kollar på arma Foreca hurdant väder det lovas 10 dagar framöver blir jag bara bitter. När tänkte temperaturen stiga över 10 grader? De måste ju börja bli sommar nu. Har fått tillräckligt av våren. Murr.

Jag tror att jag skall försöka ta itu med en skoluppgift som har blivit lite hängande. Suck. Men då man redan har fått sommarlov och har ingen som helst skola kvar så vill det lite bli så, man glömmer liksom bort det, fast man minns. Meeeen, om jag får den gjord nu, behöver jag inte gå en kurs på hösten så de sku ju löna sig. Det är nog bara att ta sig i kragen.


So true!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti