torstai 10. toukokuuta 2012

Ledig imorgon!

Är ledig imoron. Vad ska jag hitta på när alla andra jobbar eller fortfarande kämpar i skolan i Åbo? Och så ska det väl vara mulet imoron. Har faktiskt solat lite igår och idag. Wohoo. Skulle egentligen kunna ordna mina klädskåp. Borde bara slänga bort såna kläder som jag inte använder mer, dom tar bara onödigt med utrymme. Men det är så jobbigt att börja med sånt. Men eftersom de ska vara sheisse väder imorgon så sku riktigt bra kunna göra det. Det sku vara helt bra att föra dom till nåt lopptorg men urgh vad jobbigt liksom... att ordna med sånt. Inte min grej alls. Ja och sen har jag ju nog dendär förbannade skoluppgiften som jag borde göra. Eller egentligen e de en massa små uppgifter. Nåja, anyway. Det här blir ett flummigt lite halvtrött inlägg.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti